Digital PIE 2023 nám priniesol striebro

Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) v spolupráci so združením TheMarketers.biz každoročne hľadá tie najlepšie projekty v oblasti digitálnej komunikácii. Do súťaže Digital PIE bola nominovaná aj minuloročná kampaň verejnej zbierky Biela pastelka, ktorú pre Úniu nevidiacich a slabozrakých Slovenska opäť pripravila agentúra Promiseo.

Cieľom súťaže je prostredníctvom odbornej poroty komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu vytvorené v uplynulom kalendárnom roku.

Digital PIE má 3 kategórie a špeciálnu cenu IAB SLOVAKIA. Tím agentúry Promiseo sa o ocenenie uchádzal v kategórii „P“ ako „PERFORMANCE Nonprofit“ zameranej na výkon či výsledky.

Odborná porota napokon prisúdila kampani verejnej zbierky Biela pastelka 2022 ocenenie Strieborný PIE, z čoho sa nesmierne tešíme a kreatívnemu tímu agentúry Promiseo srdečne gratulujeme a ďakujeme! Zároveň prajeme veľa tvorivých síl, ktoré už čoskoro preskúšajú pri príprave a realizácii kampane 2023.

Pozrite si, ako zhodnotili kampaň a dosiahnuté čísla zástupcovia agentúry Promiseo v prezentačnom videu: