Nový Internet banking Tatra banky

Dňa 01.11.2013 bola vypnutá pôvodná verzia Internet bankingu Tatra banky. Na základe prijatých podnetov od klientov využívajúcich pri práci s Internet bankingom čítače NVDA a JAWS, ktorí testovali novú verziu Internet bankingu ešte pred 01.11.2013, upravila banka všetky formulárové polia. Čítač obrazovky teraz môže používateľovi sprostredkovať popis polí, a to nielen na prihlasovacej obrazovke, ale napríklad aj na platobnom príkaze.

V prípade, ak by sa vyskytol nejaký problém, ktorý by používatelia Internet bankingu s čítačom detegovali, pripravili sme postup na vybavenie ich požiadaviek prostredníctvom Dialogu Live. Operátori Dialogu Live spracujú po overení takéhoto klienta napr. prevodný príkaz a poplatok za jeho realizáciu mu bude vrátený ešte pred jeho zúčtovaním na konci mesiaca. Zároveň ho budú informovať, že je možné po predložení preukazu ŤZP na pobočke zadať individuálny balík služieb, ktorý automaticky nebude spoplatňovať služby poskytované kontaktným centrom Dialog Live. Nevidiaci a slabozrakí klienti potom budú môcť realizovať prevodné príkazy, zmeny a zadania trvalých príkazov bezplatne. Tento postup bude v platnosti až dovtedy, kým nebude celý Internet banking plne prístupný pre používateľov čítačov obrazovky.

Keďže nám záleží na tom, aby naše produkty a služby vyhovovali tým najvyšším požiadavkám na kvalitu, uvítame, ak nám svoje návrhy a pripomienky k aplikácii postúpite vo forme podnetu zadaného prostredníctvom ktoréhokoľvek kanála (webová stránka, Dialog Live, pobočka, pošta).

S úctou
Tatra banka, a.s.