Pozor, pozícia je vhodná len pre uchádzačov evidovaných na ÚPSVaR Bratislava v rámci aktivačnej činnosti.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Administratíva – asistentské a administratívne práce
Celkovo hľadáme troch pracovníkov. Dvaja sa budú striedať na recepcii a jeden bude asistentom nevidiacej kolegyni.
Náplň práce: zakladanie, triedenie a archivácia dokumentov, kopírovanie a skenovanie dokumentov, rôzne iné administratívne činnosti, pomoc pri administratívnych úkonoch zamestnancom so zrakovým postihnutím (predčítavanie čiernotlačových textov, sprevádzanie zrakovo postihnutých klientov v rámci objektu ÚNSS).
4 hodiny denne formou aktivačnej činnosti podľa § 52a Zákona č.5/2004 Z.z. Práca je v čase od 08:00 – 12:00 hod., alebo 12:00 – 16:00 hod. každý pracovný deň. Trvanie aktivačnej činnosti je 6 mesiacov v termíne od 1.1.2021 – 30.6.2021.
Prosíme o zváženie, či ste ochotný/-á pracovať celé uvedené obdobie!
Informácie o výberovom konaní
Pozícia je určená len pre uchádzačov evidovaných na Úrade práce, sociálnych vecí a rodiny.
Ak máte záujem o túto pozíciu, pošlite nám, prosím, svoj životopis mailom do 31.12.2020 na ondrusova@unss.sk.
V predmete mailu uveďte pozíciu, o ktorú sa uchádzate – administratívny pracovník.
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí budú pozvaní na výberové konanie.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.12.2020 (ostáva ešte 13 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Zodpovedný prístup k práci, precíznosť, samostatnosť, komunikatívnosť a empatia, vzťah k práci s ľuďmi, počítačové znalosti na užívateľskej úrovni.